Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 12 Μαΐου 2015

77η ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΕΝΔΟΠΡΟΣΤΑΤΙΚΩΝ) ΑΠΟ ΤΟΝ Γ.Ι. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Γ.Ι.
Είμαι 55 ετών και η περιπέτεια μου με την προστατίτιδα εμφανίστηκε το 2007 με τσούξιμο κατά την ούρηση, συχνοουρία, υψηλό πυρετό , δυσκολία ούρησης. Εισήχθην σε νοσοκομείο για επτά (7) ημέρες. Οι γιατροί διέγνωσαν οξεία προστατίτιδα. Χορήγηση ενδοφλέβιας αντιβίωσης. Μετά την εξαγωγή από το νοσοκομείο χορήγηση για είκοσι (20) μέρες από το στόμα αντιβίωση, όπου και τα συμπτώματα εξαφανίστηκαν πλήρως. Το 2009 έκαναν πάλι την εμφάνιση τους λίγα τσουξίματα και συχνοουρίες. Επισκέφθηκα ουρολόγο και μου χορήγησε πάλι αντιβίωση για σαράντα δύο (42) μέρες και τα συμπτώματα εξαφανίστηκαν πλήρως και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Από το 2010 η ούρηση μου άρχισε να γίνεται ασθενέστερη και είχα και λίγα συμπτώματα συχνουρίας δίχως καψίματα. Εν τω μεταξύ το μέγεθος προστάτη από 26ml που ήταν το 2007 έφθασε το 2010 38ml και το PSA από 1,0 έφτασε 2,8 αντίστοιχα.
Από τον Νοέμβριο του 2012 άρχισαν έντονα συμπτώματα τσουξίματος και καψίματα κατά την ούρηση, ισχυρός πόνος στην βάλανο, πρωκτό και φαγούρα στην πρωκτική χώρα. Επισκέφθηκα αμέσως ουρολόγο ¨μεγάλο όνομα ¨. Μου έκανε καλλιέργεια προστατικού υγρού μετά από μάλαξη και τα αποτελέσματα έδειξαν σταφυλόκοκκο κουαγκαλάση negative. Κατόπιν αντιβιογράμματος μου χορηγήθηκε Ciproxin και Vibramycin για 2 μήνες. Αισθάνθηκα καλύτερα αλλά 10 μέρες μετά το πέρας χορήγησης της αντιβίωσης τα συμπτώματα επανήλθαν δριμύτερα από πριν. Η συχνουρία αυξήθηκε και την νύχτα άρχισα να πηγαίνω περίπου 10 φορές για ούρηση, η ζωή μου είχε γίνει κόλαση. Επισκέφθηκα πάνω από 6 ουρολόγους και πήρα πολλές και διαφορετικές αντιβιώσεις και πάλι αποτέλεσμα μηδέν. Πολλές καλλιέργειες τις περισσότερες φορές έβγαιναν αρνητικές και άλλες φορές έδειχναν E.coli, σταφυλόκοκκο, εντερόκοκκο faecalis. Η περιπέτεια μου κ η χορήγηση αντιβιώσεων συνεχίστηκε έως το Μάιο του 2013 όπου γνωστός μου και φίλος πανεπιστημιακός ουρολόγος (καθηγητής) σε γενόμενη συζήτηση του ξέφυγε ότι θεραπεύεται η προστατίτιδα αλλά απαιτούνται μαλάξεις και άλλαξε συζήτηση. Μέχρι τότε είχα μεσάνυχτα, ο προστάτης είχε ήδη όγκο 60 ml και το PSA 8.
Άρχισα να ψάχνω στο Ιντερνέτ και έπεσα πάνω στην ιστοσελίδα του κύριου Παύλου Γεωργιάδη. Τον Οκτώβριο το 2013 τον επισκέφθηκα και έγιναν όλες οι απαραίτητες εξετάσεις. Εκτός των καλλιεργειών γιατί ήταν Σάββατο και δεν είχα διαθέσιμο χρόνο λόγω της φύσης της εργασίας μου. Ο γιατρός μου εξήγησε τι συμβαίνει, ότι υπάρχει Χρόνια Προστατίτιδα με πολλές φλεγμονές και ο όγκος προστάτη ήταν 57,33ml. Μου εξήγησε λεπτομερώς τι έπρεπε να γίνει, είχα πεισθεί αλλά δυστυχώς λόγω της φύσης της εργασίας μου δεν μπορούσα να βρίσκομαι στην Αθήνα για την βασική θεραπεία. Οπότε συμφώνησα με το γιατρό στις αρχές του Ιουλίου 2014 να με προγραμματίσει για τις θεραπείες .
Από τον Νοέμβριο του 2013 η ζωή μου έγινε κόλαση , πόνος στην βάλανο , φαγούρα, τσούξιμο, συχνοουρία, έως και 20 φορές την ημέρα και νύχτα , μουδιάσματα στα πόδια και πόνους στην μέση. Επισκέφθηκα για συντήρηση άλλον ουρολόγο σε επαρχιακή πόλη και μου έκανε 50 μαλάξεις σε διάστημα 3 μηνών. Έκανα 200 χιλιόμετρα ημερησίως για την ανωτέρα θεραπεία. Ο προστάτης μου μειώθηκε σε vol. 50ml, αισθάνθηκα ανακούφιση αλλά όχι θεραπεία. Ο γιατρός μου εξήγησε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω. Οι καλλιέργειες με την μέθοδο Stamey- meares έβγαιναν αρνητικές.
Τέλος Ιουνίου του 2014 επισκέφθηκα τον κύριο Γεωργιάδη όπως είχα προγραμματίσει. Έγιναν οι απαραίτητες εξετάσεις και καλλιέργειες και προς γενική έκπληξη μου διαπιστώνεται από την κυρία Αντωνοπούλου ότι έχω χλαμύδια και τίποτε άλλο μικρόβιο. Συζήτησα λεπτομερώς με τον κύριο Γεωργιάδη το πώς θα έπρεπε να οργανωθεί το χρονοδιάγραμμα της θεραπείας που ήταν ανάγκη να ακολουθήσω για να έχω θετικά αποτελέσματα σε συντομότερο χρόνο. Η βασική θεραπεία : 70 προστατικές μαλάξεις και ταυτόχρονη συνδυασμένη αντιβίωση με 2 ή 3 αντιβιοτικά. Μετά την βασική έκανα πάλι καλλιέργειες , τα λευκά αιμοσφαίρια μειώθηκαν στα μισά και τα χλαμύδια στο σπέρμα και στο προστατικό υγρό ασθενή θετικά.
Ήδη αισθανόμουν πολύ καλύτερα και οι συχνουρίες είχαν μειωθεί στο μισό. Ο προστάτης μου είχε μειωθεί σε όγκο (vol.41ml). Μετά από άλλες 40 μαλάξεις- συνθλίψεις ο προστάτης τον Οκτώβριο του 2014 είχε μειωθεί ακόμα περισσότερο σε όγκο (vol 33ml).
Τώρα αισθανόμουν αρκετά καλά και η συχνουρία είχε μειωθεί στις 2 φορές την νύχτα και περίπου 5-6 φορές την ημέρα. Το 2014 τον Νοέμβριο και εφόσον ο γιατρός είχε φτάσει τον προστάτη μου στα 30ml από 50, μετά από 125 μαλάξεις- συνθλίψεις στο επιθυμητό μέγεθος , όπως εξ’ αρχής πίστευε και θεωρούσε εφικτό και είχε μαλακώσει, προχωρήσαμε στην 1η ενδοπροστατική ένεση με κοκτέιλ αντιβιώσεων.
Τον Δεκέμβριο προχωρήσαμε στην 2η ενδοπροστατική και τον Ιανουάριο του 2015 πριν την 3η ενδοπροστατική έγιναν καλλιέργειες σπέρματος και προστατικού υγρού. Τα αποτελέσματα ήταν πολύ ικανοποιητικά (λευκά αιμοσφαίρια 0-1 και ΧΛΑΜΥΔΙΑ=ΑΡΝΗΤΙΚΑ). Ο γιατρός πλήρως ικανοποιημένος από την θεραπεία και εγώ επίσης.
Αρχές Φεβρουαρίου 3η ενδοπροστατική ένεση. Εδώ είναι το εντυπωσιακό ο γιατρός μου είχε ήδη πει μετά την 3η ενδοπροστατική ότι θα χρειαστούν άλλες 15 θεραπείες και μία (4η) ενδοπροστατική. Μετά την 3η ενδοπροστατική άρχισαν κάτι μικρά καψίματα μετά την πάροδο 20 ημερών από την ένεση. Τον Μάρτιο του 2015 έγινε και η 4η ενδοπροστατική ένεση, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες του γιατρού.
Τώρα αισθάνομαι πολύ καλά, η ζωή μου ξαναμπήκε σε φυσιολογικούς ρυθμούς. Η κούραση έφυγε, οι στύσεις επανήλθαν και η ούρηση 4-5 φορές ημερησίως και την νύχτα καμία. Η επιτακτική ανάγκη για ούρηση έχει εκλείψει.
Σας παραθέτω επίσης την εμπειρία μου από τις ενδοπροστατικές ενέσεις : Μην φοβόσαστε τις ενδοπροστατικές ενέσεις, είναι ανώδυνες και γίνονται κάτω από αναισθησία, η διαδικασία είναι απλή. Τα αποτελέσματα γρήγορα και καλά αλλά για να έχουν επιτυχία θα πρέπει να ακολουθηθεί πιστά όλη η θεραπεία του γιατρού προηγουμένως ώστε ο προστάτης να μαλακώσει πλήρως. Δηλαδή βασιζόμενοι στην λογική (μεταφορικά), ένα σφουγγάρι που είναι σκληρό από άλατα γεμάτο, εάν του βάλεις υγρό δεν είναι δυνατόν να περάσει σε όλα τα μέρη εάν προηγουμένως δεν σπάσουν τα άλατα (σκληρά μέρη).
Στην αρχή μετά την ένεση ουρείς λίγες σταγόνες αίμα, τις πρώτες μέρες το σπέρμα βγαίνει θολό, σκούρο και μετά από 20 μέρες καθαρίζει πλήρως. Αισθάνεσαι μικρά καψιματάκια γενικά στην ουρήθρα. Μετά τις 10 μέρες ίσως και μικρή φαγούρα στην ουρήθρα η οποία φεύγει αφού περάσει ένας μήνας από την ένεση.
Οι λόγοι που έγραψα αυτό το κείμενο είναι να ευχαριστήσω τον γιατρό, τον άνθρωπο, τον επιστήμονα κ.Γεωργιάδη ο οποίος συγχρόνως με θεραπεία εκτελεί άριστα και τον ρόλο του ψυχολόγου. Η μέθοδος βασίζεται στην λογική αλλά για να επιτύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα στον επιθυμητό χρόνο πρέπει να περάσεις μέσα από τις συμπληγάδες της θεραπείας για να φθάσεις στην Ιθάκη που είναι ο τελικός σκοπός και στόχος . Δεν υπάρχει άλλη επιλογή, μην βασανίζεστε εφόσον υπάρχει λύση και ο κατάλληλος γιατρός βρίσκεται εδώ στην Αθήνα. Η θεραπεία επίμονη, ψυχοφθόρα, χρονοβόρα, κοστοβόρα αλλά συνδυαστικά με πολύ καλή διατροφή κάτω από τις οδηγίες του γιατρού έχει άριστα αποτελέσματα .
Για όλους τους προηγούμενους γιατρούς που επισκέφθηκα, λυπάμαι αλλά ήταν σχεδόν ανενημέρωτοι για το πρόβλημα της χρόνιας προστατίτιδας και την αντιμετώπιση της και το μόνο πού μού πρόσφεραν ήταν ή αντιβίωση δίχως φειδώ και βέβαια χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Ο θεός να έχει καλά αυτόν τον επιστήμονα να συνεχίζει να δίνει λύσεις σε αυτό το πρόβλημα. Οι ασθενείς μην ξοδεύεστε σε άλλους γιατρούς όσοι έχετε πιθανά συμπτώματα ίδια με τα δικά μου. Εγώ δεν ήξερα και ταλαιπωρήθηκα πολύ. Γιατρέ απέκτησες μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, σε αισθάνομαι και σε θεωρώ φίλο μου , μου επανέφερες την χαρά και την ελπίδα στη ζωή. Τολμώ να προσθέσω ότι είσαι ένας πραγματικός ΗΜΙΘΕΟΣ στην θεραπεία των παθήσεων τού προστάτη.
Σε ευχαριστώ !! Γ.Ι