Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015

78η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ.Π. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τον Αύγουστο του 2013 έκλεισα τα 58 . Εδώ και πέντε χρόνια μου παρουσιάστηκαν τα συμπτώματα της προστατίτιδας που ήταν συχνουρία, τσούξιμο, κάψιμο, πόνοι στην περιοχή της λεκάνης, προοδευτική απώλεια στύσης και αύξηση του PSA. Άρχισα να γυρίζω από ουρολόγο σε ουρολόγο χωρίς να βρίσκω λύση στο πρόβλημά μου, πειραματίστηκαν πάνω μου με προσωρινές βελτιώσεις και με κοινό τόπο την γνωμάτευση όλων αυτών ότι θα πρέπει να μάθω να ζω με τη χρόνια προστατίτιδα και τις φλεγμονές του προστάτη που οφείλονταν σε μικρόβια, τις συμβουλές του τύπου ‘’κάνε sex, θα σε ανακουφίσει ...’’ .
Πέρα όμως από όλα αυτά το χειρότερο ,κατά τη γνώμη μου, ήταν το κουρέλιασμα της ψυχής μου ,το χάσιμο της αυτοπεποίθησης μου, η αυτοαπομόνωση και σαν αποτέλεσμα ή περιθωριοποίησή μου, γιατί ένοιωθα ότι είχε τρωθεί
το σημείο αναφοράς του άντρα, ο ανδρισμός καθώς και γιατί έβλεπα φίλους και συγγενείς να οδηγούνται στο χειρουργείο είτε γιατί ό προστάτης τους είχε διογκωθεί και είχαν σοβαρά προβλήματα ούρησης, είτε γιατί είχαν παρουσιάσει καρκίνο προστάτη, με αποτέλεσμα να με κυριεύει ο φόβος για τις πιθανότητες μιας τέτοιας εξέλιξης σε μένα .
Τον  Φεβρουάριο  του  2013  ψάχνοντας   επίμονα  στο  διαδίκτυο  προκειμένου  να  βρω  κάποια  λύση  στο  πρόβλημα  μου ,  τυχαία  έπεσα  στην  Ιστοσελίδα  του  Ουρολόγου  Κου  Γεωργιάδη  και  διάβασα  πώς  αντιμετωπίζει  τέτοιου  είδους  προβλήματα  και  αποφάσισα  να  τον  επισκεφθώ.
Μετά  τον  λεπτομερή  έλεγχο  που  με  υπέβαλλε ,  βρέθηκε  ότι  υπήρχε  χρόνια  προστατίτιδα  πού  είχε  οδηγήσει  σιγά – σιγά και σε διόγκωση τού  προστάτου και  ότι  ή  φλεγμονή  αυτή της χρόνιας  προστατίτιδας είχε  ξεκινήσει  πριν  από αρκετά  χρόνια , ίσως   15- 20  χρόνια  περίπου.  Μού  εξήγησε  αναλυτικά  τι  συμβαίνει  και  τι  ζημιά  είχε προκληθεί.
Για το μόνο που είμαι σίγουρος από αυτή τη συνάντηση είναι ότι μέσα μου πίστεψα ότι αυτός ο άνθρωπος θα με κάνει καλά και για αυτό ξεκίνησα τη θεραπεία.
Οι πρώτες εξετάσει που έκανα έδειξαν μικρόβιο και μέγεθος προστάτη 38,4ml .
Από το μέσον της βασικής θεραπείας άρχισαν να εξαφανίζονται ένα-ένα τα συμπτώματα και οι εξετάσεις του Ιουνίου ήταν αρνητικές σε μικρόβια ενώ το μέγεθος
του προστάτη είχε μειωθεί σημαντικά στα 28,7 ml ,ενώ τα ίδια και καλύτερα έδειξαν και οι εξετάσει μετά τρείς μήνες με περαιτέρω μείωση του μεγέθους του προστάτη.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι από το τέλος του 2013 και μετά είμαι εντελώς ασυμπτωματικός και αυτό το οφείλω στον ουρολόγο αλλά και φίλο πλέον Παύλο Γεωργιάδη.
Είναι αυτός που εκτός από ουρολόγος λειτούργησε και σαν ψυχολόγος έχοντας σαν στόχο την ολική επαναφορά μου στη ζωή...............

.......σήμερα 4-4-2015 δύο χρόνια ακριβώς από την έναρξη της θεραπείας μου είμαι εντελώς υγιής και μάλιστα τις τελευταίες εξετάσεις μου τις υπέβαλα σε ασφαλιστική εταιρεία με την οποία ήθελα να κάνω συμβόλαιο και με ασφάλισε ισόβια χωρίς καμία εξαίρεση.
Για όλα όσα μου πρόσφερε ο Κος Γεωργιάδης νοιώθω ευγνωμοσύνη και ανάγκη να τον ευχαριστήσω από το βάθη της ψυχής μου..

Κ. Π.