Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2015

79η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚ. ΣΤ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γεια σας , είμαι ένας νέος 28 χρονών και θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να μοιραστώ την εμπειρία μου με τη χρόνια προστατίτιδα .Όλα ξεκίνησαν στα τέλη του 2012 όταν παρουσίασα συμπτώματα όπως κάψιμο κατά την ούρηση ,έντονο πόνο στους όρχεις (ειδικότερα όταν καθόμουν) και κάψιμο στο κάτω μέρος της κοιλίας. Ο έντονος πόνος στους όρχεις με έκανε να καταλάβω ότι υπάρχει μια εσωτερική μικρή μάζα στον ένα η όποια με τρόμαξε αρκετά. Και από αυτό το σημείο και έπειτα άρχισε ο Γολγοθάς….. Μη έχοντας ιδιαίτερη εμπειρία πήγα σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο για εξετάσεις. Ο ουρολόγος εκεί μου συνέστησε να κάνω υπέρηχο και καλλιέργειες ούρων και σπέρματος τις οποίες και έκανα αμέσως. Η εξετάσεις έδειξαν μικρολιθίαση στους όρχεις με τη μικρή μάζα όμως να μην δείχνει ανησυχητική παρόλο το πόνο που είχα όταν την ακουμπούσα και οι μικροβιολογικές είχαν δείξει μικρόβια όπως εντερόκοκκο και Πρωτέα. Πηρά τα αντιβιοτικά που μου συνέστησε για μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά τα συμπτώματα γίνονταν μέρα με τη μέρα χειρότερα. Επί ένα χρόνο και μετά από τις θεραπείες 4 διαφορετικών ουρολόγων δεν είχα δει καμία βελτίωση .Είχαν φτάσει σε σημείο να μου κάνουν μια κυριολεκτικά ανούσια επέμβαση στον όρχι με τη μάζα για να τη καυτηριάσουν μήπως δοθεί λύση αλλά τίποτα, για να μην σας μιλήσω και για τις εξετάσεις που είχαν φτάσει τις 27 καλλιέργειες , 2 αξονικές 1 μαγνητική και 6 υπέρηχους από κάθε σχεδόν νοσοκομείο της Αττικής με τη ζωή μου από τα συμπτώματα να έχει γίνει μια κυριολεκτική κόλαση. Να προσθέσω πως όλες η μεταγενέστερες καλλιέργειες έβγαιναν η καθαρές η με μικρόβια όπως σταφυλόκοκκος και e-coli και μετά από έναν ολόκληρο χρόνο αντιβιώσεων δεν είχα δει καμία βελτίωση.Έχοντας φτάσει στα όρια μου και ψάχνοντας μια λύση στο διαδίκτυο είδα το site και τα video του κύριου Γεωργιάδη και διάβασα τις ιστορίες όλων αυτών των ανθρώπων που έχουν περάσει παρόμοιες καταστάσεις με έμενα και αποφάσισα να τον επισκεφτώ.
Από τη πρώτη στιγμή που συζήτησα με τον γιατρό ένιωσα τεραστία εμπιστοσύνη απέναντι του και σε αυτά που μου έλεγε γιατί σε αντίθεση με όλους τους άλλους ουρολόγους που είχα πάει μου έδινε πραγματικές απαντήσεις και όχι αόριστες . Χρησιμοποιώντας υπερσύγχρονα μηχανήματα και κάνοντας ολοκληρωμένο διορθικό έλεγχο όπως πρέπει και όπως ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος γιατρός δεν είχε μπει στο κόπο να κάνει, μετά από τις καλλιέργειες που με έστειλε να κάνω σε πραγματικούς επαγγελματίες που ξέρουν τη δουλειά τους , η διάγνωση ήταν χλαμύδια που με είχαν ρίξει σε χρόνια προστατίτιδα. Ο γιατρός μου εξήγησε αναλυτικά τη μεθοδολογία και τα σταδία της θεραπείας με ενδοπροστατικές μαλάξεις (ταυτόχρονα με αντιβιώσεις εκ στόματος) και ξεκινήσαμε σχεδόν αμέσως τη βασική θεραπεία που κράτησε έναν μήνα περίπου χωρίς ιδιαίτερα αισθητά σημάδια βελτίωσης και με αρκετές στερήσεις που ήταν απαραίτητες όπως οι διατροφικές συνήθειες . Σιγά -σιγά όμως περίπου στα μέσα του δευτέρου σταδίου (μηνιαίες θεραπείες), άρχισα επιτέλους να βλέπω αισθητή μείωση τών συμπτωμάτων, βελτίωση που και την ένιωθα αλλά και την βλέπαμε σε κάθε μορφής απεικονιστική εξέταση η καλλιέργεια. Τώρα πλησιάζοντας στο τελευταίο κομμάτι της θεραπείας η ζωή μου έχει αλλάξει επιτέλους προς το καλύτερο με τα συμπτώματα να έχουν υποχωρήσει σε τεράστιο βαθμό αφήνοντας με να ζω μια φυσιολογικά και με τις δυο τελευταίες καλλιέργειες να βγαίνουν εντελώς καθαρές. Η θεραπεία είναι σχετικά επίπονη ειδικά στην αρχή και χρειάζεται ένα συγκεκριμένο ψυχικό σθένος αλλά αξίζει το κόπο γιατί πραγματικά μετά από ένα χρονικό διάστημα έχει αποτελέσματα και σε ανθρώπους που έχουν περάσει παρόμοιες καταστάσεις μπορεί να τους δώσει πίσω τη φυσιολογική τους ζωή σε ένα μεγάλο βαθμό.
Θα ήθελα στο τέλος να εκφράσω τη βαθειά ευγνωμοσύνη μου στο κύριο Παύλο Γεωργιάδη για ότι έκανε και για την άριστη επαγγελματική του στάση απέναντι μου καθώς και στην κυρία Αντωνοπούλου και το εργαστήριο της “Mycolab”. Μακάρι όλοι οί γιατροί αυτού του τόπου να παραδειγματίζονταν έστω και λίγο από την παιδεία ,συμπεριφορά και επαγγελματισμό αυτών των ανθρώπων …..ευχαριστώ.

Οικ. Στ.